Wachttijden

Hier kunt u de actuele stand van zaken rondom wachttijden terugvinden.

Geldrop, 24 maart 2020

Beste mensen,
Ook bij Jeugdhulp Xtra volgen we de richtlijnen van het RIVM. In deze periode zullen de meeste collega’s vanuit thuis werken en zullen afspraken met cliënten zoveel mogelijk plaatsvinden met hulp van alternatieve communicatie middelen als FaceTime, Skype of bellen. Alleen als het echt niet anders kan zullen afspraken op kantoor zijn als beide partijen klachtenvrij zijn. Bij u thuis komen we in deze periode niet. Doordat veel collega’s opvangproblemen hebben en/of zelf klachten hebben kan het zijn dat afspraken door collega’s worden waargenomen. Bij afspraken worden geen handen geschud en we wassen na ieder gesprek onze handen extra. Hopelijk doorbreken we samen de snel om zich heen grijpende Corona besmettingen!
Telefonisch zijn we momenteel ook verminderd bereikbaar, u zult vaker de voicemail aantreffen. Spreek vooral uw bericht in, we bellen z.s.m. terug. Ook kan het zijn dat we minder snel reageren op uw mail, we doen ons best om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.
Ons streven is en blijft om binnen twee weken na aanmelding (en compleet maken van het dossier) contact met u op te nemen voor het plannen van een (digitale) afspraak. In deze tijd is dat echter lastiger gezien de maatregelen rondom Corona. Dat betekent dat u soms langer zult moeten wachten dan onze bedoeling is. Bij voorbaat onze excuses daarvoor. Bij onduidelijkheden mag u ons altijd bellen of mailen!
We rekenen op uw begrip in deze periode!
Met vriendelijke groet,
Het team van Jeugdhulp Xtra

Geldrop, 4 november 2019

Na een aanmelding ontvangen jullie van ons een ontvangstbevestiging en sturen wij een verzoek met de vraag om extra aanvullende informatie om het dossier compleet te kunnen maken. Alvorens wij over kunnen gaan tot het maken van een afspraak voor de intake, is het noodzakelijk dat we alle gegevens compleet hebben. Als we jullie gegevens retour hebben gehad, wordt er zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen twee weken contact met jullie opgenomen om een afspraak in te plannen voor de intake.

Elk mens is uniek, elke oplossing dus ook.